Ping Dr Busuk

Makanan Paling Pelik Di Dunia

Assalamualaikum dan selamat membaca

Dah lama menyepi dari dunia blogging. kali ini RHI nak kongsi dengan pembaca tentang makanan. tapi bukan makanan yang menyelerakan tapi...tengoklah sendiri...

 
cengkerik goreng...bergaya je cengkerik tu kan? makanan ini popular di Afrika ni, katanya cengkerik ini punya protein yang sangat tinggi..sanggup makan?

 
Balut ini adalah telur itik atau ayam yang masih disenyawakan. eeee...entah apa2 tah, balut ini popular di negara seperti Philipina, Kemboja dan Vietnam

 
Lipas Goreng. lipas biasa je ni..yang berkeliaran dalam rumah anda hihih...ranggup je nampakkan?


 Kala Jengking Goreng. buat lauk pengantin best ni kan? hihi

 
Kebab Ulat Sutera. yang ini tak lah pelik sangat kalau tengok, dah biasa tenguk pun..tapi ada sesiapa pernah makan?

 Tikus Mondok Panggang. memang mondoklah..montel je..sampai terkangkang  kan? hihih siapa ayang yang sanggup, kalau sanggup pun kita maanlah boleh makan benda2 ni semua..

Klau u alls nak tengok lebih banyak lagi jom ke sini n kredit to

Pelawat Harian